loading...
دنـیـای دانـلـود | مرجع دانلود فیلم و سریال,اخبار,نرم افزار,بازی,آهنگ
به کانال تلگرام سایت نغمه دانلود بپیوندید

http://s9.picofile.com/file/8300146868/TelegramChannel_naghmahdownload.jpg
کانال رسمی سایت نغمه دانلود افتتاح شد
از این پس میتوانید فیلم ها و سریال ها را با لینک رایگان از کانال سایت دریافت کنید
همینطور تریلر ها و اخبار سینمای جهان را از طریق کانال سایت دنبال کنید
برای ورود به کانال کلیک کنید : NaghmahDownload@

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 202 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.

رسانه ها بریتانیا:

♦ به گزارش Bleacher Report، زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم تیم پاریسن ژرمن می گوید که از حضور در این تیم خوشحال است و می تواند در آینده به لیگ MLS بپیوندد.

♦ به گزارش تلگراف، کلینتون ان جیه مهاجم 21 ساله باشگاه لیون و تیم ملی کامرون به زودی و با قراردادی به ارزش ۱۰ میلیون پوند ( به علاوه پاداش 2 میلیون پوندی) راهی تاتنهام هاتسپر خواهد شد.

♦ به گزارش ESPN،  در شرایطی که اخیرا اعلام شد باشگاه وست هام با توجه به مصدومیت الکس سانگ قرارداد این بازیکن را دائمی نمی کند، چکش ها برای پست هافبک دفاعی با جویی بارتون نیز به توافق نرسیدند. ممکن است لوکاس لیوا گزینه نهایی اسلاون بیلیچ در خط میانی باشد.

♦ به گزارش Daily Telegraph، شب گذشته چند نماینده از طرف آرسن ونگر مامور بودند تا عملکرد کریچوویاک هافبک تیم سویا را در مقابل بارسلونا در دیدار سوپر جام اروپا بررسی کنند.

♦ به گزارش FourFourTwo، در شرایطی که جویی بارتون اخیرا در کمپ تمرینی باشگاه وست هام در حال تمرین با تیم زیر 21 سال بود و قراردادی دو ساله با شرایط دستمزد در ازای بازی به وی ارائه شده بود؛ این انتقال از دستور کار خارج شد. هواداران وست هام از انتقال جویی بارتون به این باشگاه جلوگیری کردند. 

♦ به گزارش talkSPORT، ماروانه فلاینی هافبک تنومند بلژیکی تیم منچستر یونایتد مورد توجه باشگاه های ترکیه ای از جمله گالاتاسارای و فنرباحچه قرار گرفته است.

♦ به گزارش Sunderland Echo، مسئولان باشگاه تاتنهام به سران باشگاه ساندرلند اعلام کرده اند که قیمت موسی دمبله برای آن ها 15 میلیون پوند خواهد بود.

♦ به گزارش Daily Telegraph، اگر تیم تاتنهام موفق به حفظ هری کین در فصل نقل و انتقالات جاری شود، خاویر چیچاریتو هرناندز در منچستر یونایتد ماندنی خواهد شد.

رسانه های ایتالیا:

♦ به گزارش  Goal، در حالیکه رسانه های مختلف جهان از احتمال بازگشت زلاتان به سن سیرو خبر می دادند، گالیانی گفته که فصل نقل و انتقالات برای میلان به پایان رسید.

♦ باشگاه یوونتوس آخرین پیشنهاداتش را برای انتقال یولین دراکسلر، ستاره آلمانی شالکه ارائه کرده است. به گزارش  کوریره دلو اسپرت، یوونتوس در جدیدترین پیشنهادش، مبلغ 18 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یورو پاداش را به طرف آلمانی ارائه کرده است.

♦ به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، در ایتالیا گفته می شود سیکوئرا به یوونتوس پاسخ مثبت خواهد داد و به پروژه جدید تورین می پیوندد.

♦ به گزارش Corriere dello Sport، تیم یوونتوس در ماه آخر نقل و انتقالات اهداف اصلیش یولیان دراکسلر از شالکه و رامیرز از چلسی خواهند بود.

♦ به گزارش Tuttosport، تیم یوونتوس قصد دارد دو مدافع از موناکو به خدمت بگیرد و آن ها آیمن عبدنور و لیوین کورزوا خواهند بود.

رسانه های اسپانیا:

♦ به گزارش Cadena، فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی و سی ساله یوونتوس به توافقات شخصی با باشگاه سویا که به دنبال تقویت تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده است، رسیده است و اکنون باشگاه اسپانیایی به دنبال جلب رضایت باشگاه یوونتوس خواهد بود. 

♦ به گزارش وبسایت بین المللی گل، نولیتو مهاجم گلزن باشگاه سلتاویگو و تیم ملی اسپانیا با پیشنهادی وسوسه کننده از سوی بارسلونا رو به رو است.

♦ به گزارش Marca، علی رغم علاقه وست هم یونایتد و چند باشگاه در MLS، آلوارو آربلوا قصد دارد همچنان به کارش در رئال مادرید ادامه دهد.

♦ به گزارش AS، رئال مادرید و سرخیو راموس برای تمدید قرارداد کاپیتان این باشگاه به توافق رسیدند و تنها چند مسئله جزئی حقوقی برای حل و فصل شدن باقی مانده است.

♦ به گزارش  AS، باشگاه رئال مادرید قصد دارد قرارداد پپه را به مدت یک فصل و تا ژوئن 2017 تمدید نماید، تا این بازیکن به کارش در مادرید ادامه دهد.

♦ به گزارش Sillas Gol، نیکولاس اوتامندی مدافع آرژانتینی تیم والنسیا در آستانه پیوستن به منچستر یونایتد قرار دارد.

رسانه های آلمان:

♦ به گزارش Het Nieuwsblad، تیم منچستر سیتی قصد دارد با  ارائه پیشنهاد قراردادی با دستمزد هفتگی 230 هزار پوند کوین دی بروین را تطمیع نماید تا وولفسبورگ را ترک کند و به اتحاد برود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت دنیای دانلود از سال 1393 شروع به فعالیت کرده و در زمینه تخصصی فیلم و سریال در این سال ها همراه شما عزیزان بوده. در سال 1394 سایت دیگری از ما ساخته شد به نام نغمه دانلود , میتوانید این سایت پر بازدید هم دیدن فرمایید. از عزیزانی که در این سال ها کنار ما بودند سپاس فراوانی داریم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1230
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 283
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 671
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 11,542
  • بازدید سال : 60,282
  • بازدید کلی : 934,648